رویداد‌های خلاقانه برای انتقال تجربه از برنامه های دهه تولید و تجارت

جنابی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که در دهه تولید و تجارت دنبال شد رویداد‌های خلاقانه برای انتقال تجربه بود، گفت: در سطح کشور ۷۵ رویداد خلاقانه داشتیم که در طی جلساتی طرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شهاب جنابی، رئیس ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت شب گذشته (شنبه ۱۱ تیر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان این که در سطح کشور ۷۵ رویداد خلاقانه داشتیم، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دهه تولید و تجارت از اول تا دهم تیرماه دنبال شد، رویداد‌های خلاقانه برای انتقال تجربه بود.


جنابی درباره شاخص‌های انتخاب تعدادی از تولید کنندگان و صنعتگران در مراسم روز صنعت و معدن افزود: اول تیر روز اصناف و ۱۰ تیر هم روز صنعت و معدن می‌باشد که امسال این دهه به عنوان دهه تولید و تجارت نام گرفت. هدف اصلی که در این دهه دنبال می‌کردیم در مرحله اول تبیین اقدامات و دستاورد‌هایی بود که فعالان در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور در طول سال گذشته بدست آوردند، همچنین قدردانی از تلاش‌های آنان بود.

 

رئیس ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت با بیان اینکه امسال ۱۴ مؤلفه مانند میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی قبل از کسر مالیات، ارزش موجودی انبار، هزینه انرژی مصرفی، هزینه آموزش نیروی انسانی، موضوع دانش بنیان و مؤلفه‌های دیگر که بر اساس شاخص‌های مشخصی برای انتخاب صنعتگران نمونه کشور تعریف شدند که ابتدا در سطح استان‌ها با فراخوانی که انجام شد و واحد‌های متقاضی ثبت نام کردند، گفت: در استان‌ها با کمیته‌ای متشکل از تشکل‌های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت و امتیازدهی شد و در ۱۹ گروه افراد برتر در هر استان انتخاب و به سطح ملی معرفی شدند که در کمیته انتخاب با شاخص‌ها سنجیده شدند و از بین آن‌ها مجموعه‌های برتر انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که در دهه تولید و تجارت دنبال شد رویداد‌های خلاقانه برای انتقال تجربه بود، در سطح کشور ۷۵ رویداد خلاقانه داشتیم که در طی جلساتی طرح و بررسی شد، گفت: بر اساس برنامه‌ای که به زودی خواهیم داشت، از افرادی که در مراسم روز صنعت و معدن به عنوان برگزیده انتخاب شدند دعوت می‌شود تا یک برنامه پیشنهادی برای کار‌های آتی که قصد انجام آن را دارند ارائه دهند، همچنین حمایت‌هایی که مجموعه‌های مختلف می‌توانند داشته باشند را مطرح خواهند کرد.

کد خبر 1192111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha