طرح اوقات فراغت با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار می‌شود

ادب با اشاره به آغاز کلاس‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیر(ع) و حضرت فاطمه (س)گفت: طرح اوقات فراغت با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

«مرضیه ادب» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ با اشاره به اهمیت توجه به تربیت دینی جامعه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، گفت: تعطیلات تابستان زمان و فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ دین در جامعه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان یکی از راه‌های سالم ماندن و حفظ جوانان از آسیب‌های اجتماعی را برقراری ارتباط بیشتر آن‌ها با مساجد و پایگاه‌های بسیج عنوان و تصریح کرد: ارتباط با هیئت‌های مذهبی، شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت، حضور بیشتر در کتابخانه‌ها و مطالعه، کار کردن و انجام ورزش‌های سالم از دیگر راهکارهای حفظ جوانان از آسیب‌ها و تهدیدهای ایام فراغت تابستان است.

 

وی نشاط افزایی و ایجاد روحیه و امید در میان نسل جوان، گسترش کمی همراه با ارتقای کیفیت فعالیت ها، اهتمام به نوگرایی و خلاقیت در برنامه ها بر اساس نیازها را از جمله راهبردهای طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان  برشمرد.

 

ادب با اشاره به آغاز کلاس های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیر(ع) و حضرت فاطمه (س) اظهارداشت: برنامه های اوقات فراغت در مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران ،مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری مسجد جهادیه برگزار می شود.

کد خبر 1192125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha