سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی معارفه شد

آیین تکریم «رضا رضایی» و معارفه حجت الاسلام «عباس سرشته» سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی امروز یک شنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دفاع از جایگاه سازمان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار صداقت در کار یکی از ویژگی های معاونت فرهنگی و رسانه ای است.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت های شش ساله «رضا رضایی» معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: هر جا نیاز به حمایت، هدایت و همدلی در این حوزه بوده از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

 

صادقی، انتصاب فرد جدید برای این حوزه را هم تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همکاری و هم افزایی بیشتر گام های ارزنده ای در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان برداریم.

 

حجت الاسلام «عباس سرشته» سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این آیین گفت: کار کردن در حوزه فرهنگ در عین حال که سخت است؛ جذاب و دلنشین هم هست.

 

وی اظهار داشت: خدمت خالصانه بدون همراهی، حمایت، همکاری و همدلی همکاران در فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان پذیر نخواهد بود.

 

«رضا رضایی» معاون سابق هم گفت: تمام تلاش ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ویژه حوزه فرهنگی اجرای فعالیت های شایسته و در خور شان مردم استان بوده است.

 

در این آیین حکم «عباس سرشته» سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطاء و از زحمات شش ساله «رضا رضایی» تجلیل شد.

 

کد خبر 1192179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha