انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان اسلام‌/ هرچه سبب اختلاف و تفرقه شود خواست دشمن است

آیت‌الله حسینی گفت: جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران امروز منادی وحدت است و روحانیون و علما باید این موضوع را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آق قلا، آیت‌الله «سیدمجتبی حسینی» در دوره آموزشی ائمه جمعه و جماعات این شهرستان اظهارکرد: مسئله مهم این است که علما و روحانیون وظیفه رساندن پیام دین اسلام به مردم را برعهده دارند.

 

نماینده رهبر معظم‌ انقلاب در کشور عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روحانیت می تواند حلقه وصل و پیوند دهنده بین احاد ملت باشد و یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که همه ما زیر یک پرچم واحد قرار داریم.

 

وی افزود: طوایف مختلف اعم از شیعه و سنی و شاخه های مختف مذاهب اسلامی در کشورمان کنار هم قرار دارند تا الگویی برای وحدت امت اسلامی باشد.

 

آیت الله حسینی گفت: طبق آیات قران کریم کسانی که خدا و پیامبر خدا (ص) و معاد را قبول دارند، مومن هستند. وحدت امت اسلامی به معنای وحدت ۲ میلیارد نفر از جمعیت جهان است که در عین اختلاف می‌توانند با هم وحدت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران امروز منادی وحدت است و روحانیون و علما باید این موضوع را برای مردم تبیین کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن سالهاست که تلاش می کند تا بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیندازد و برای این کار تروریست‌ها، تکفیری ها و ... را درست کردند.

 

وی تاکید کرد: امروز یکی از مصداق های جهاد تبیین بیدار کردن جامعه و تبیین این مسئله برای مردم است که هرچه سبب اختلاف و تفرقه شود کار دشمن است. دشمنان با مذهب و دین به جنگ مسلمانان آمده اند در حالیکه دین همه ما را به وحدت دعوت می کند.

 

کد خبر 1192183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha