ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری از طریق کانال شاد و حضوری امکان پذیر است

خیاط زنجانی،گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان و نوجوان ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری از طریق سایت، کانال شاد، حضوری برای خانواده‌های مهیا است.

محمد خیاط‌ زنجانی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به برنامه‌های تابستانی کانون برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوان ،گفت: مربیان در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان کرمانشاه، تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، خنده شیرین را بر لبان فرزندان، کودکان و نوجوانان این استان  بنشانند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ،افزود: با توجه به همه‌گیری بیماری کروناویروس طی دویال گذشته،خوشبختانه تابستان امسال درهای کانون پرورش فکری به روی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی باز است.

 

وی خاطر نشان کرد در هفته‌های اخیر در برخی از مراکز کانون استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون به اندازه‌ای بوده است که شاهد صف‌های طولانی برای ثبت‌نام در مراکز کانون بودیم. صف‌هایی که حتی گاهی اوقات به بیرون از ساختمان کانون هم امتداد پیدا کرده است.

 

خیاط زنجانی تصریح کرد: امروز، در برخی از مراکز کانون پرورش فکری آمار ثبت‌نامی بیش از آمار در پنج‌، شش سال اخیر را داریم. و این امر نشانگر نیاز امروز کودک و نوجوان برای حضور در فعالیت‌های تربیتی و حضوری است. لذا، ما کماکان میزبان یکایک کودکان و نوجوانان عزیز سرزمینمان خواهیم بود.

 

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ،اظهار کرد: والدین باید برای برنامه‌های تربیتی و اوقات فراغت فرزندان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند،و لحظه‌های اوقات فراغت به عنوان لحظه‌های تعالی و رشد فرزندان به آن نگاه کنند .

 

وی ،در پایان با اشاره به اینکه اوقات فراغت نقشی بسزا در اجتماعی كردن نوجوانان و جوانان، بالابردن كیفیت زندگی افراد دارد،گفت: اوقات فراغت باعث بهبود روابط میان گروهی و میان نسلی، ترغیب و تشویق افراد برای مشاركت در طرح های عمومی و ارتقای روحیه شهروندی می شود و نیز مانعی برای بروز انواع كج روی ها و بزهكاری ها خواهد بود.

 

کد خبر 1192225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha