حضور آمریکا در هر کشوری بدبختی، کشتار و نابودی را به همراه آورده است

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: آمریکا هر کجا که پا گذاشت با خودش بدبختی، فلاکت، کشتار و نابودی را به همراه آورده است و به طور کلی آمريکا با تروریستم متولد و با تروریسم تغذیه کرده و همین تروریسم نیز او را حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام مهدی دربانی مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران شنبه شب و همزمان با ششمین روز از ایام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، آیت الله صدوقی امام جمعه فقید شهر یزد در جمع نمازگزاران مسجد جامع خیرآباد ورامین گفت: برای انتخاب مسیر و راه درست در مسائل مختلف زندگی انسان ها شرایط متفاوتی دارند و وقتی زندگی شهید بزرگواری مانند شهید بهشتی را مرور میکنیم این شهید عزیز وقت خود را فقط برای خدمت رسانی به مردم نهاد و منافقین از این روحیه سخت نگران شدند و شروع به تخریب نمودند.


وی افزود: شهید بهشتی حمایت الهی را داشت و برنامه های خدا با برنامه های بندگانش در دنیا متفاوت است که این شهید عزیز را در سن هفتاد و پنج سالگی به در درجه رفیع شهادت رساند.


حجت الاسلام دربانی سعادت دنیا و آخرت را برای بندگان عمل به دستورات الهی دانست و تصریح کرد: خداوند متعال برای کسانی که خواست خود را به تقدیر الهی مقدم بدانند بسیار جریمه سنگینی در نظر گرفته است و این انسان ها به حال خود واگذار می گردند و این بدترین مجازات الهی است.


مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران ادامه داد: حاج قاسم ها و شهید صدوقی ها به خاطر اینکه با خدا بودند، از خون خود گذشتند و این یقینا لطف الهی در مورد این بندگان تاثیر گذار بوده است.


وی جنایات بیشمار استکبار جهانی در حق مردم ایران بر شمرد و عنوان کرد: برای پی بردن به جنایات آمریکا زحمت زیادی لازم نیست، شاید یک زمانی نیاز به مطالعه و جست‌وجو کردن بود اما در حال حاضر فقط کافی است مقداری چشمانمان را به اطراف مان باز کنیم آن وقت متوجه می‌شویم که آمریکا هر کجا که پا گذاشت با خودش بدبختی، فلاکت، کشتار و نابودی را به همراه آورد، در طول چهل و سه سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد چه فجايعی آمریکا بر ایران تحمیل کرد حتی اتفاقاتی که قبل از انقلاب به‌ وجود آوردند که سلطنت طلب‌ها و غربگراها نمی خواهند نسبت به انقلاب اعتراف کنند بلکه نسبت به کودتاهای قبل از انقلاب و دخالت های آمریکا اعتراف می‌کنند به طور کلی آمريکا با تروریستم متولد شد و با تروریسم تغذیه کرد و همین تروریسم نیز او را حمایت می‌کند.


حجت الاسلام دربانی بیان داشت: کافی است، فعالان رسانه ای، تیترها و عناوین جنایات آمریکا را بلد کنند و منتشر کنند و به دیگران نشان دهند که ما اگر تیترهای جنایات آمریکا را بشماریم چندین صفحه و بلکه چندین جلد کتاب خواهد شد.

کد خبر 1192231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha