اجرای هم‌زمان بیش از ۳۰ پروژه کوچک و بزرگ شهر قرچک

شهردار شهرستان قرچک از اجرای هم‌زمان بیش از ۳۰ پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک صبح امروز در جمعه خبرنگاران بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، رفاهی و فضای سبز در قالب پروژه‌های متعدد عمرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از 30 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در دست انجام است که اغلب این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردارند و در ماه‌های آتی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

 

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث فرهنگسرای بزرگ شهر، احداث 2 بوستان در پویینک و فردیس، احداث 2 سالن ورزشی در پویینک و فردیس، احداث پردیس سینمایی، احداث سالن تطهیر آرامستان، آغاز فاز اول محوطه‌سازی سایت آرامستان، احداث محل دائمی نمایشگاه، احداث کمربندی شمالی شامل زیرسازی و جدول‌گذاری، احداث ساختمان آتش‌نشانی باقرآباد، احداث ایستگاه قطار شهری، احداث پل در مسیر سایت آرامستان، اجرای روشنایی کمربندی جنوبی، خط‌کشی محوری 115 هزار متر از معابر، عملیات زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی، کف‌پوش و جدول‌گذاری معابر، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها، اجرای فضای سبز  و … هستند.


خرمی شریف در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر و تلاش همکارانم در شهرداری، اتفاقات عمرانی خوبی در سطح شهر ایجاد کنیم تا شهروندان فهیم، ولایتمدار و شهیدپرور قرچک طعم شیرین خدمت را بچشند.

کد خبر 1192234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha