اجرای ۲۰ برنامه ویژه سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) در روستای کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی از اجرای بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی ویژه سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) در این روستا خبر داد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: زیباترین پیوند آسمانی در مکتب دین مبین اسلام، پیوند آسمانی حضرت علی و فاطمه (س) برای ما شیعیان به شمار می آید که می توان یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ شعیه نام برد که ثمره این ازدواج و پیوند مبارک و سراسر عشق و محبت درخت گهربار امامت است .

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: این اتفاق می تواند الگوی خوبی برای جوانان در شرف ازدواج باشد، لذا مسئولین و والدین باید شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند تا دیگر جوان مجردی دغدغه‌های هزینه سنگین ازدواج نداشته باشد و بتواند با خاطر آسوده بنیان خانواده را تشکیل دهد.

 

کریمیان ادامه داد: در این راستا همزمان با آغازین ساعات ماه مبارک ذی الحجه بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی مذهبی از سوی کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی تدارک دیده شد. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، مراسم معنوی جشن پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) با حضور یک زوج جوان تازه عقد کرده همراه با برنامه های شاد فرهنگی مذهبی همراه با اهدای هدایایی به این زوج جوان بود.

 

کریمیان ادامه داد: برگزاری شادیانه با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، پیاده روی با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر روستای کاغذی، برگزاری مراسم باشکوه قرائت دعای ندبه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ویژه این مناسبت در کلاس های اوقات فراغت تابستانه از دیگر برنامه های کانون قمر بنی هاشم(ع) کاغذی در این مناسبت بود.

 

به گفته وی، اجرای مسابقه حضوری، پخت و توزیع کیک ازدواج، پیاده روی در سطح بلوار امام زاده سلطان صالح با عنوان شور زندگی معنوی، حضور در گلزار شهدا و اهدای جوایز به ۸ شرکت کننده در برنامه ها از دیگر برنامه های جشن سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بود.

کد خبر 1192236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha