مسجد در جنگ فرهنگی سنگری برای رشد و تربیت جوانان و نوجوانان است

باغبانها گفت: مساجد بستر رشد و جریان سازی فرهنگ اسلامی بوده و امروزه هم باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین باغبانها» در بازدید از کانون پیروان قائم آل محمد(ص) در مسجد  چهارده معصوم(ع) بیان کرد: مساجد بستر رشد و جریان سازی فرهنگ اسلامی بوده و همانگونه که در سال های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بودند، امروزه هم باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: کمبود امکانات در مساجد نباید باعث کاهش روحیه انقلابی و دغدغه مندی ما شود البته این مشکل باید حل شود و مساجد ما به منظور جذب نوجوانان و جوانان باید از امکانات مطلوب بهره مند باشند.

 

در ادامه «محمد رحمتی» مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان قائم آل محمد(ص) مسجد چهاده معصوم(ع) گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه کرد.

 

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون پیروان قائم آل محمد(ص) و هیات امنای مسجد چهاده معصوم (ع) با اهدای لوح تقدیر و لوح فرش حرم امام رضا(ع) قدردانی شد.

کد خبر 1192243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha