طرح آموزش قرآن ویژه کودکان در بیجار برگزار می‌شود

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار طرح آموزش قرآن کریم ویژه کودکان در سطح مؤسسات قرآنی شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان ضمن اشاره به اجرای طرح آموزش قرآن کریم ویژه کودکان اظهار داشت: در این طرح کودکان در مباحث نظری و عملی تحت آموزش‌های خاص قرآنی قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح نونهالان چهار تا شش سال تحت آموزش قرار می‌گیرند، افزود: در اجـرای این طـرح قرآنی کودکان مشمول طرح، در ۶۶ ساعت در قالب ۳۳ جلسه تحت آموزش این طرح قرار می‌گیرند.

 

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا عنوان کرد: این آموزش‌ها در قالب یک یا چند فعالیت یاددهی و یادگیری با موضوع قرآن‌آموزی انجام می‌شود و گوش دادن به قرائت قرآن، حفظ تعدادی از سوره‌های کوتاه، آیات کاربردی، فهم و درک معنای آیات، آشنایی با داستان‌ها و نکات آموزنده و جذاب قرآن کریم از جمله کارهای انجام شده در این دوره آموزشی است.

 

وی با اشاره به نقش قرآن ارزنده گفت: نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است و جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان تبلیغات اسلامی را نهادی برخواسته از دین دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بستر لازم را برای اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه فراهم می‌کند و به ترویج آموزه‌های دینی می‌پردازد.

کد خبر 1192244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha