یادمان بازی دراز میزبان دانش آموزان راهیان نور است

کاکایی،گفت: با توجه به آغاز اعزام اردوی دانش آموزی از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سرپل ذهاب یادمان بازی دراز میزبان ۷۰۰ نفر از دانش آموزان راهیان نور است.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز  راهیان نور دانش‌آموزی،گفت:دانش آموزان انجمن اسلامی های سراسر کشور به منطقه عملیاتی بازی دراز آمدند و راویان ،حماسه های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب، افزود: اردوی راهیان نور دانش آموزای یکی از موثرترین راه برای انتقال ارزش ها ی دفاع مقدس است این ارودها نقش مهمی در تربیت دانش آموزان انقلابی دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: این اردوهای دانش آموزی در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله اول تعداد ۷۰۰ نفر در این مناطق حضور پیدا کردند و در روزهای آینده مرحله دوم نیز دانش آموزان خواهر مهمان در منطقه عملیاتی بازی دراز و مناطق عملیاتی غرب کشور  خواهند بود.

 

کاکایی تصریح کرد:از مهمترین مناطق عملیاتی در شهرستان سرپلذهاب  می توان ارتفاعات قراویز،یادمان شهید شیرودی،یادمان بازی دراز، پادگان ابوذر نام برد که میزبان راهیان نور است

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد:بعد از جنگ روایت این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها برای نوجوانان و جوانان این سرزمین وظیفه ما است که اگر به این وظیفه به خوبی عمل نکنیم، این رشادت‌ها فراموش می‌شود در آینده این سرزمین مقاومت جایگاه خود را از دست خواهد داد.

کد خبر 1192245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha