برگزاری آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه بچه های مسجد در کانون «بشارت» قیروکارزین

جعفری از برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین خبر داد.

«مصطفی جعفری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، گفت: فعالیت های قرآنی از جمله رویکردهای اصلی کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین است که ویژه گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین افزود: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان مسجدی به صورت هفتگی در برنامه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: این برنامه روزهای شنبه و چهارشنبه با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود و مسجدی ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در این برنامه شرکت می کنند.

 

جعفری عنوان کرد: افراد شرکت در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را نوجوانان 11 تا 14 ساله تشکیل می دهند که در هر جلسه بیش از 30 نفر از بچه های مسجد در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری به صورت مداوم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بچه های مسجد با حضور در این کلاس ها، با تجوید و روخوانی قرآن کریم آشنا شده و به تقویت روانخوانی آنان کمک می کند.

 

وی در پایان اظهار کرد:‌ علاوه بر این فعالیت ها،‌در طول تابستان نیز برنامه های متنوعی در برنامه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته که به مرور برگزار می شود.

 

کد خبر 1192259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha