قرار دوازدهم در کرمان/ از پخت نان صلواتی و اهدای هفت سری جهیزیه تا آزادی دو زندانی

پنجمین مرحله طرح ملی قرار دوازدهم در کرمان با توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی، اهدای هفت سری جهیزیه و آزادی دو زندانی در آستان امامزاده محمد علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی در حاشیه اجرای طرح ملی قرار دوازدهم در محل امامزاده محمد کرمان که با حضور رئیس سازمان اوقاف برگزار شد؛ گفت: طرح قرار دوازدهم یک قرار عاشقی و همدلی با حضرت بقیه الله اعظم(عج) است.

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به وجود ویروس منحوس کرونا و اجرای رزمایش مومنانه از نیمه شعبان سال ۹۸ حسب تاکید مقام معظم رهبری افزود: این رزمایش تاکنون بیش از ۱۵ مرحله در استان کرمان اجرا شده است و در اسفندسال گذشته عنوان طرح به" قرار دوازدهم " تغییر یافت‌.

 

 

 

وی با افزودن اینکه این طرح در زمینه های مختلف فعالیت دارد، تصریح کرد: این طرح به صورت همزمان در سراسر کشور در ۱۲ تیر ماه در حال اجرا است در همچنین در ۲۳ شهرستان استان نیز اجرا می شود.

 

 

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمان ادامه داد: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم هر ماه یک شهرستان به عنوان‌پایلوت در نظر گرفته شد که تاکنون در انار، بردسیر، کهنوج و سیرجان چهار شهرستانی بودند که این طرح به صورت متمرکز اجرا شده است.

 

 


وی از توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تومان در این ماه خبر داد و افزود: با توجه آغاز ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها سعی شد تا توجه بیشتری در این ماه به طرح قرار دوازدهم شود.

 

 

 

جلالی ادامه داد: در همین راستا توزیع هفت سری جهیزیه به ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۳۰ میلیون تومان‌، پخت نان رایگان در این روز و آزاد سازی دو زندانی با پرداخت مبلغ ۱۰ و دیگر ۱۲ میلیون تومان انجام شده است. 

 

 

کد خبر 1192265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha