فراخوان مسابقات لیگ کتابخوانی دانش آموزی منتشر شد

با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، لیگ کتابخوانی دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، به اشاره به برگزرای مسابقات لیگ کتابخوانی دانش آموزی ،گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور دانش آموزان زیر ۱۸  سال برگزار می شود.

 


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ،افزود: لیگ کتابخوانی نوع ویژه ای از برنامه های فرهنگی، ترویجی کتابخوانی است که به شیوه رقابت های گروهی با موضوع معرفی و تحلیل و نقد کتاب برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی این مسابقات ایجاد کتابخوان کردن افراد به صورت حرفه ای می باشد، که بر اساس آموزش و رقابت همزمان برنامه ریزی شده است. 

 

حسنی خونسار در خصوص برگزاری این لیگ، تصریح کرد: رده سنی مجاز  در این لیگ جهت شرکت کنندگان زیر ۱۸سال است و پس از مرحله سطح سنجی که از طریق ارسال فیلم توسط تیم های شرکت کننده انجام می شود، مرحله اول با شرکت ۲۴ تیم آغاز شده و مرحله دوم و سپس نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود و در پایان، تیم های اول تا سوم به عنوان برگزیده مسابقات انتخاب خواهند شد و جوایز با مشارکت دستگاه حامی اهدا خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: داوران در هر مسابقه بر اساس فرم ارزیابی و با چهار معیار کلی معرفی و تحلیل کتاب، نقد کتاب، جایگزینی و نقد تیم مقابل نتیجه ارزیابی خود را اعلام خواهند کرد و دبیرخانه این مسابقات از کلیه دستگاه و نهادها دعوت می کند پس از بررسی وضعیت مخاطبین و خانواده پرسنل، تا تاریخ ۱۵ تیر ماه سالجاری جهت شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.

 

وی در پایان ، اظهار کرد: شماره تماس امور فرهنگی کتابخانه های عمومی جهت کسب اطلاعات بیشتر۳۸۲۱۴۷۲۴ به حضور معرفی می گردد.

کد خبر 1192298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha