حفاری ۱۷ کیلومتر از تونل خط سه قطار شهری انجام شده است

کیامرز گفت: در حال حاضر ۱۷ کیلومتر از تونل خط سه به‌ وسیله دستگاه حفار اجرا شده است و ۱۱.۵ کیلومتر باقی‌مانده از تونل این خط نیز از دو جبه به دو روش NATM(توسط نیروی انسانی) از انتهای امیریه و به‌ وسیله دستگاه حفار در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «کیانوش کیامرز» در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از هزار و ۲۰۰ متر از تونل خط چهار توسط دستگاه حفار حفر و سگمنت‌گذاری شده است و حفاری در این خط همچنان ادامه دارد همچنین خط سه نیز در مجموع به طول ۲۸.۵ کیلومتر طولانی‌ترین خط مترو مشهد است که از انتهای امیریه تا شهرک ابوذر امتداد دارد.

 

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۷ کیلومتر از تونل خط سه به‌ وسیله دستگاه حفار اجرا شده است و ۱۱.۵ کیلومتر باقی‌مانده از تونل این خط نیز از دو جبه به دو روش NATM(توسط نیروی انسانی) از انتهای امیریه و به‌ وسیله دستگاه حفار به سمت شهرک ابوذر در حال اجرا است و روزانه حدود ۱۰-۱۲ متر حفاری انجام می‌شود.

 

کیامرز به اقدامات در حال انجام برای بهره‌برداری از فاز یک خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: در هسته مرکزی خط  سه قطار شهری هفت ایستگاه قرار دارد که عملیات سازه در همه این ایستگاه‌ها در حال انجام است اما در سه ایستگاه اصلی این بخش از پروژه اقدامات با جدیت بیشتری در حال انجام است.

 

وی تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت ایستگاه‌های باب الجواد(ع) و پایانه امام رضا(ع) به مرحله معماری رسیده است اما ایستگاه میدان شهدا همچنان در مرحله سازه‌ای قرار دارد.

کد خبر 1192319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha