حیات طیبه در مدارس باید طبق سند تحول پیاده سازی شود

شوشتری گفت: امید داریم در این دولت و با تلاش در ترمیم و ساخت زیر ساخت ها طبق سند تحول بتوانیم خیلی از مسائل و مشکلات را حل کنیم، مدارس ما باید طبق سند تحول، حیات طیبه در آنها پیاده سازی و طیب شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» در جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد اظهار داشت:وسعت آموزش و پرورش زیاد و مسئولیت خطیری بر دوش این نهاد قرار داده شده است و با موانع و مشکلات زیادی مواجه هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امید داریم در این دولت و با تلاش در ترمیم و ساخت زیر ساخت ها طبق سند تحول بتوانیم خیلی از مسائل و مشکلات را حل کنیم، مدارس ما باید طبق سند تحول، حیات طیبه در آنها پیاده سازی و طیب شود.

 

شوشتری تصریح کرد: یرای پیاده سازی سند تحول نیاز به شکست ساختار داریم، من باور دارم برای نهادینه سازی صحیح سند تحول نیاز به تحول و تغییر در دانشگاه ها و مدارس همانند زمان انقلاب داریم.

 

وی اظهارداشت: برخی از بزرگان اعتقاد دارند پایه های سند تحول نمی تواند بر روی پایه های قدیم آموزش و پرورش که ضعف های زیادی دارند بنا نهاده شود، مدارس قرآن باید به شکلی مدیریت شوند که نتیجه آنها بهره وری مثبت باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر حمایت بیشتر مدارس اسلامی افزود:آنچه باید به عملکرد قرآنی آموزش و پرورش افزوده شوند در دست اجرا است.

کد خبر 1192344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha