۲۰۰ زوج جوان با پابوسی حضرت محمدهلال بن علی(ع) به خانه بخت رفتند

همزمان با یکم ذی حجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، بیست و یکمین دوره جشن «پیوند گلها» با حضور ۲۰۰ زوج جوان در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل ، همزمان با یکم ذی حجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، بیست و یکمین دوره جشن «پیوند گلها» با حضور ۲۰۰ زوج جوان در آران و بیدگل برگزار شد.

 

این مراسم به همت حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) و با همکاری موسسه خیریه الزهرا(س) وابسته به آستان مقدس و اداره ورزش و جوانان و جمعی از خیّران در مجموعه بین المللی صحرا برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام حسین حلوائیان استاد حوزه علمیه و سخنران حرم مطهر رضوی در خصوص سبک زندگی، تحکیم و تعالی خانواده و فرزندآوری به ایراد سخنرانی پرداخت.

اجرای نماهنگ گروه دستان گویا از کانون ناشنوایان کاشان ، اجرای نماهنگ «هلال و نمک» اثر امید معنوی،هم خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) مهدی اسلامیان و مجید ناظر حضرتی، اجرای برنامه طنز، اهدای جوایز و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به بیش از ۵۰ زوج و اهدای بسته های تبرکی حضرت از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

در پایان این مراسم، زوج های جوان به پابوس حضرت محمدهلال بن علی(ع) مشرف شدند و نخستین سفره زندگی مشترک را با اطعام از غذای تبرکی حضرت متبرک کردند.

 

جشن ازدواج آسان زوج های جوان با عنوان «پیوند گلها» از سال ۱۳۸۸ از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) پایه ریزی شده است و این جشن در طول سال در مناسبت های مذهبی برگزار می شود.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال فرزند بلافصل امیرالمومنین علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در ۶ کیلومتری شمال شهرستان کاشان واقع شده است.

کد خبر 1192352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha