وقف غدیری در جامعه تبلیغ و ترویج شود

صلواتیان با اشاره به ضرورت ورود واقفان به موضوع غدیر، بر تبلیغ و ترویج وقف غدیری در استان تأکید کرد و گفت: باید وقف غدیر تبلیغ و ترویج شده و این مهم به‌عنوان فرهنگ گسترش یابد.

«مهدی صلواتیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تبیین ضرورت غدیر در جامعه، ترویج سنت حسنه قرائت خطبه غدیریه، برگزاری مسابقات بسیار گسترده در ارتباط با غدیر و خطبه این روز و موارد مختلف دیگر از جمله اقداماتی است که در انقلاب اسلامی ایران برای تبیین غدیر در جامعه انجام شده است و ضروری است که در زمینه فرهنگ‌سازی غدیر بیش از پیش فعالیت کرد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر در استان همدان افزود: از جمله سنت‌ها و اقدامات بسیار خوب  و مورد تاکید در اسلام برای گسترش مسائل دینی وقف است که توجه درست به آن، زمینه برطرف کردن بسیاری از مشکلات اقتصادی پیش روی تبلیغ و ترویج دین در جامعه را می‌گیرد که با توجه به نیت واقف در زمینه‌های مختلف و گوناگونی می‌تواند به ثبت برسد.

 

وی افزود: بنا بر تأکید رهبری حرکت مواسات و کمک مؤمنانه در ماه رمضان بسیار زیبا بود و باید تداوم یابد که ایام غدیر و دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای این کار است.

 

وی با اشاره به ضرورت ورود واقفان  بر تبلیغ و ترویج وقف غدیری در استان تأکید کرد و گفت: وقف غدیر را تبلیغ کنید تا این مهم به‌عنوان فرهنگ گسترش یابد.

 

صلواتیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر، اظهار کرد: فضای مجازی منبر بسیار پرمخاطبی بوده  ازاین‌ رو باید تلاش شود با غدیری کردن فضای مجازی، فرهنگ اهل‌بیت و علوی به خانواده‌ها منتقل شود.

 

 

کد خبر 1192353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha