توفیقات کمیته امداد استان کرمان در ۶ سال گذشته حاصل دوری از حواشی است

صادقی با بیان اینکه در کمیته امداد، حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است؛ گفت: امروز در برخی ادارات استان، صددرصد کارمندان، حامی ایتام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، یکشنبه( 12 تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان، گزارشی از مهمترین فعالیت های انجام شده در 6 سال اخیر ارائه کرد.

 


مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان ایجاد بیش از یک هزار نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس که در استان وارد مدار شده را یکی از این اقدامات عنوان و بیان کرد: بعضاً خانواده های کمیته امداد از همین طریق ماهیانه 4 میلیون تومان برق به دولت می فروشند.

 

 

وی با این توضیح که نگاه ما به توانمندی همه جانبه خانواده ها بود و هر کس در هر زمینه ای می توانست کار کند، همان حوزه را دنبال می کردیم؛ افزود: از 35 هزار شغلی که سال گذشته در استان کرمان ایجاد شد، 15 هزار مورد مربوط به کمیته امداد بود که بنا به اعلام سازمان مدیریت، بیش از 92 درصد آن واقعی بوده است.

 


صادقی اظهار کرد: در مراسم معارفه ام اعلام کردم که فرصت کم داریم و نباید به حواشی بپردازیم و در کمیته امداد، حاشیه معنی ندارد و باید به اصل ماجرا برسیم و توفیقاتی که حاصل شده به همین جهت بوده است.

 

 

وی کمک های خیرین به کمیته امداد استان در سال گذشته را 650 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در بسیاری از ادارات صد دردرصد کارمندان، حامی ایتام هستند.

 


مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان از فضای همدلی و تعامل دستگاه های مختلف از جمله ارتش و نیروی انتظامی با کمیته امداد در استان کرمان تشکر کرد و دیدن وضعیت دردآور خانواده های نیازمند را از خاطرات تلخ و دیدن رتبه تک رقمی کنکور فرزندان خانواده مددجویان از لحظات شیرین کار در استان کرمان بود.

 


در این مراسم از خدمات 6 ساله یحیی صادقی تکریم و ناصر عسکری نژاد، قائم مقام وی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی شد.

کد خبر 1192359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha