مدیران جهادی رشد کشور را چندین برابر می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:کشور اگر به طور کامل در دست مدیران جهادی قرار بگیرد رشد آن چند برابر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه( 12 تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان، با تأکید بر اینکه کمیته امداد باید به قشر آسیب پذیر جامعه محبت کند؛ افزود: مأموریت دوم ین نهاد رسیدگی و ساماندهی این قشر است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مأموریت سوم کمیته امداد را توانمندسازی دانست که به قابلیت ها و ظرفیت های انسان توجه و کمک می کند تا این ظرفیت ها و قابلیت ها از قوه به فعل تبدیل شود و انسانی با عزت و کرامت در زندگی خود موفق باشد.

 


وی متخلق به اخلاق خوب، جهادی کار کردن و ... را از ویژگی های مدیران عنوان و بیان کرد: اگر کشور به طور کامل در دست مدیران جهادی قرار بگیرد رشد کشور چند برابر می شود.

 


امام جمعه کرمان از خدمات و تلاش های یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد تشکر کرد و گفت: وی فردی خلاق، دارای ایده و برنامه ریز بود.
 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم با اشاره به اینکه کار در کمیته امداد بسیار ارزشمند، سخت و در گمنامی است؛ اظهار کرد: کمیته امداد مقبولیت خوبی در بین مردم دارد و مردم در شرایط سخت اقتصادی، کمیته امداد را کمک کرده اند.

 


وی بخشی از مسئولیت کمیته امداد را فرهنگی دانست و با بیان اینکه مهم ترین کار فرهنگی با فرزندان مددجویان است؛ ادامه داد: شاید سرمایه گذاری در این گروه از جامعه هدف، بیشترین بازدهی را داشته و ارزشمندترین کار باشد.

 


فداکار با تأکید بر اینکه در حوزه اقتصادی باید توانمندسازی در دستور کار قرار بگیرد و بخشی از کار اقتصادی، حمایتی است؛ گفت: یکی از کارهای کمیته امداد کمک به خانواده های آبرومند نیازمند است و در حوزه اشتغال کار بزرگی در استان کرمان انجام می دهد.

 


وی به توسعه نامتوازن استان اشاره کرد و آمار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان را بسیار بالا دانست و افزود: این خوب نیست در حالی که استان کرمان به دلیل وجود معادن و شرکت ها نرخ رشد اقتصادی خوبی دارد و همواره این نرخ مثبت بوده است.

 


در این مراسم از خدمات 6 ساله یحیی صادقی تکریم و ناصر عسکری نژاد، قائم مقام وی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی شد.
 

 

کد خبر 1192367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha