هلال احمر نهادی مردمی و ارزشی است/آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر

عبداللهیان با بیان اینکه در هلال احمر تلاش می شود امورات مربوطه براساس بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده حداکثری از قشر جوان پیش رود، گفت: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سال جاری نهایی و ابلاغ می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور، ظهر امروز(۱۲ تیر) در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، یکی از مهمترین ویژگی های جمعیت هلال احمر را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر، خدمت از جنس عشق علاقه و محبت به همدیگر و فداکاری است و این جمعیت را با سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند.

 

«نامدار عبداللهیان» با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دارای جایگاه بین المللی ویژه‌ای ایست که این بر اهمیت جمعیت و فعالیت‌های آن می افزاید، افزود: نخستین گروهی که به نیابت از دولت در حوادث حضور پیدا می‌کند، امدادگران جمعیت هلال احمر هستند که این نشان از اهمیت و جایگاه این سازمان است.

 

وی با اشاره به اینکه محور تمام فعالیت های جمعیت هلال احمر نیروی انسانی ماهر است، ابراز کرد: مهم ترین ویژگی هایی که جمعیت هلال احمر را از سایر جمعیت ها متفاوت  می کند مردم نهاد و ارزشی بودن است زیرا این جمعیت مهم توسط مردم اداره و مدیریت می شود.

 

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه متاسفانه بحث جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر که یک جمعیت بزرگ و عظیم می باشد، زیاد توجه نشده است، یادآور شد: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سال جاری نهایی و ابلاغ می شود و در این راستا توجه به معیشت نیروها و نوع نگاه به داوطلبان جدید خواهد بود.

 

عبداللهیان با اشاره به اینکه امروز تیم مدیریت جدید به شدت به دنبال ساماندهی این نیروها بخصوص امدادگران و نجاتگران است، ابراز کرد: این نیروها ۲۴۰ ساعت کار حاکمیتی در جاده انجام می‌دهند اما از حداقل معیشت محروم بوده که باید ارتقا معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان، از مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان خواست تا امورات مربوطه را براساس بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده حداکثری از قشر جوان پیش ببرد.

 

گفتنی است، در این مراسم به حکم رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، «غلامرضا علیمحمدی» به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام معرفی و از تلاش های «علی اصغر علی اکبری» تجلیل شد.

کد خبر 1192407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha