برگزاری مسابقات جام پرچم در گلستان/ ۲۰ خانه ورزش تا پایان امسال در روستاها ایجاد می‌شود

اصغری از برگزاری مسابقات جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر استان گلستان با حضور یکهزار و ۷۶۴ تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فرید اصغری» امروز «یکشنبه ١٢ تیر» در نشست خبری اظهارکرد: مسابقات جام‌ پرچم با هدف ایجاد شور و نشاط بین روستاییان و عشایر برنامه ریزی شده است. 

 

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی گلستان گفت: در دو سال اخیر با همه گیری کرونا، حوزه ورزش در روستاها بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و حالا با انجام این طرح به دنبال بازگرداندن شور و شادابی به مردم در روستاها است.

 

وی افزود: گلستان با یکهزار و ۷۶۴ تیم شرکت کننده در مسابقات جام پرچم بعد از استان‌های فارس و کرمانشاه در رده سوم قرار دارد.

 

اصغری گفت: بیشترین تیم های حاضر در این رویداد ورزشی از شهرستان آق قلا با ۲۸۵ تیم و کمترین از شهرستان آزادشهر با ۱۴  تیم است. 

 

وی افزود: نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و غیره باید در برگزاری مسابقات کمک حال ما باشند اما متاسفانه هنوز دستگاهی برای کمک به برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی نکرده است.

 

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی گلستان گفت: از مجموع یکهزار و ۷۶۴ تیم شرکت کننده در مسابقات جام پرچم ۳۴۳ تیم متشکل از بانوان هستند. این مسابقات در سطح بخش، شهرستان و استان برگزار خواهد شد و تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

 

وی در ادامه به ایجاد خانه های ورزش در روستاها اشاره کردو گفت: از تیرماه پارسال تاکنون ۲۵ خانه ورزش در روستاهای استان ایجاد شده و تا پایان امسال نیز ۲۰ خانه ورزش روستایی دیگر افتتاح خواهد شد.

 

کد خبر 1192423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha