راه اندازی سامانه الکترونیکی در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران

مقدم ابریشمی گفت: سامانه الکترونیکی در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران به زودی راه اندازی خواهد شد و امکان ارتباط با دفاتر استانی، مکاتبات، ارائه ابلاغ ها و فرآیند داوری را به صورت الکترونیکی فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی مقدم ابریشمی»، امروز (یکشنبه 12 تیر) در نشست هم اندیشی روسای مراکز داوری اتاق های بازرگانی سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: سامانه الکترونیکی در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران به زودی راه اندازی خواهد شد و امکان ارتباط با دفاتر استانی، مکاتبات، ارائه ابلاغ ها و فرآیند داوری را به صورت الکترونیکی فراهم می کند که در شفافیت و تسهیل کار در دفاتر داوری اتاق های بازرگانی نقش موثری خواهد داشت.

دبیرکل مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران افزود: مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران قدیمی ترین، بزرگترین و تخصصی ترین مرکز داوری در کشور بوده و تنها مرکز تخصصی در بخش خصوصی است که از حمایت قانون برخوردار است.

وی اضافه کرد: مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران در سال گذشته در ابعاد مختلف از جمله تعداد پرونده ها، تعداد داوران، داوران بین المللی و تعداد دفاتر آمار و عملکرد قابل قبولی داشته است.

مقدم ابریشمی تصریح کرد: ارتباط ما با قوه قضاییه از موارد مهمی است و بحث ترویج و توسعه داوری نیز از دیگر اولویت هاست و زمانی داوری نتیجه مطلوب دارد که متناسب با استانداردهای به روز و اصول داوری باشد.

وی تاکید کرد: شفافیت در عملکرد مرکز داوری مهم است و راه اندازی سامانه الکترونیکی در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران اقدام موثری در این حوزه است که تا 2 ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1192425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha