قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در استان البرز راه اندازی می شود

حجت الاسلام ولایی برحق با اعلام این خبر که قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در استان البرز راه اندازی می شود گفت: به منظور اجرای طرح تربیت دخترانه تفاهم نامه ای با دانشگاه امام صادق(ع) منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» در آیین رونمایی از طرح تربیت دخترانه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه یکشنبه ۱۲ تیر در سازمان تبلیغات اسلامی البرز برپا شد گفت: به منظور اجرای طرح تربیت دخترانه تفاهم نامه ای با دانشگاه امام صادق(ع) منعقد شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: نسخه معرفی شده برای طرح تربیت دخترانه با نسخه رایج کشور تفاوت هایی دارد که از منظر کارشناسان دینی و اهل فن مورد توجه قرار گرفته است؛ انتظار می رود در قالب این طرح شاهد رشد و ارتقاء جایگاه بانوان باشیم.

 

به گفته وی، ارتقاء و رشد جایگاه بانوان اهمیت ویژه ای دارد، چرا که انقلاب اسلامی به واسطه همت این قشر خاص جامعه محقق شد و دستاوردهای دوران دفاع مقدس در سایه گذشت و ایثار دختران، خواهران و بانوان به ثمر نشست. 

 

وی ادامه داد: قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در استان البرز با محوریت دانشگاه امام صادق(ع) راه اندازی می شود که طی آن از ظرفیت های حوزه فرهنگی و نیروهای نخبه فکری هم اندیشی و استفاده می گردد. 

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت های فرهنگی با هدف تقویت زیرساخت ها زمینه رشد فرهنگی و تحقق راهبردهای کلانی است که جامعه به واسطه آن از رشد و پویایی برخوردار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1192459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha