دستگاه ها ظرفیت تفریحی خود را در اختیار پایگاه فعال در طرح صالحین قرار دهند

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه انتظار می رود که مجموعه هایی که ظرفیتی در اختیار دارند با پایگاه های فعال در زمینه طرح صالحین همکاری کنند گفت: قطعا نتایج این دوره ها و اردوها در سال های آینده مشاهده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام امین ذوالفقاری» عصر امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) در همایش قرارگاه عفاف و حجاب ۲۱ تیر که در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: خوشخبتانه در بحث طرح صالحین اقدامات خوبی با آغاز دوره های تابستانه صورت گرفته است.

 

مسئول طرح صالحین استان خوزستان افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که پایگاه های فعال در طرح صالحین با آن مواجه هستند این است که هزینه برگزاری دوره ها و اردوها نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته که انتظار می رود فرمانداران و شهردارن در این زمینه همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه می توان از ظرفیت تفریحی و فرهنگی سازمان ها، شرکت ها و دستگاه برای اردوها و دوره های طرح صالحین استفاده شود اضافه کرد: انتظار می رود که مجموعه هایی که این ظرفیت را در اختیار دارد با پایگاه های فعال در زمینه طرح صالحین همکاری کنند، قطعا نتایج این دوره ها و اردوها در سال های آینده مشاهده خواهد شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه مربی برای دوره های طرح صالحین با محدودیت مواجه نیستیم، و در تلاش هستیم این مربیان را هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت ارتقا دهیم، در تلاش هستیم که دوره های مختلف توانمندسازی به زودی برای مربیان و سرگروه ها برگزار شود.

 

کد خبر 1192470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha