بخش‌های جدید بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار به بهره برداری رسید

بخش‌های جدید بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) با حضور فرماندار ویژه و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان، امام جمعه و بخشدار اروندکنار و جمعی از مسئولان محلی بخش های جدید بیمارستان حضرت زینب (س) در راستای خدمات رسانی درمانی به شهروندان اروندکنار افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

«سید محمد محمدی» در این آئین اظهار کرد: به همت تلاشگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان و حمایت وزیر محترم بهداشت، امروز شاهد افتتاح پروژه‌های بخش‌های سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، اتاق عمل، اکسیژن‌ساز و سی‌اس‌آر بیمارستان حضرت زینب (س) بودیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: امروز شاهد آن هستیم که در بخش درمانگاهی متخصص‌های مختلف در این بیمارستان حضور دارند و پزشکان عمومی و طب اورژانس نیز به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضرت زینب (س) خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

وی از آغاز فعالیت آمبولانس برای انتقال بین‌ بیمارستانی در بیمارستان اروندکنار خبر داد و تصریح کرد: سه تخت سی‌ سی‌ یو و یک تخت آی‌ سی‌ یو به ظرفیت بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار اضافه شد.

 

محمدی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت ها و توجه ویژه وزیر محترم بهداشت به این منطقه شاهد بهره‎‌برداری دیگر قسمت‌های بیمارستان حضرت زینب (س) باشیم.

 

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک بیمارستان علوی آبادان نیز بهره‌برداری خواهد رسید خاطر نشان کرد: اکنون در حال تجهیز کامل بیمارستان جدید علوی هستیم و بیشتر کارهای عمرانی آن به پایان رسیده و تنها کارهای پشتیبان این بیمارستان در حال تکمیل هستند.

 

در ادامه نیز «حجت‌ الاسلام مهدی محمدی‌پور» عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز خواسته‌های مردم اروندکنار در حوزه سلامت محقق شد و به مطالباتی که از دیرباز وجود داشت پاسخ داده شد.

 

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه این اتفاق سبب می‌شود که مردم عزیز ما برای پیگیری درمان کمتر به شهرهای اطراف عزیمت کنند ادامه داد: این موضوع رضایتمندی شهروندان در مقوله بهداشت و درمان را بالا خواهد برد.

 

وی ابراز کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و همکاران ایشان که در این مدت کوتاه حتی فراتر از وعده‌هایشان عمل کردند نهایت تشکر را دارم.

 

«احسان عباسپور» نیز در این آئین، با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح قسمت‌های خوبی از بیمارستان حضرت زینب(س) بودیم اذعان کرد: این خدمت بزرگی بود که به همت مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مدیریت بیمارستان حضرت زینب (س) شکل اجرایی به خود گرفت و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه از این زحمات تقدیر می‌کنم.

 

معاون استاندار و فرماندر ویژه شهرستان آبادان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که سطح خدمات‎‌رسانی به مردم غیور، مرزدار و عزیز اروندکنار بالاتر برود و در همین راستا به دنبال توسعه سلامت در این منطقه هستیم.

 

وی با اشاره به تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت‌‎الله طالقانی آبادان تاکید کرد: این بیمارستان نیز روزهای پایانی تکمیل شدن را سپری می‎‌کند و در آینده نزدیک شاهد افتتاح بخشی از آن خواهیم بود.

 

در ادامه این آئین نیز «هنگامه پروین» اظهار کرد: از فروردین امسال همت جمعی برای این افتتاح بوجود آمد و با توجه به دستورات رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، بخش‌‎های جدید با توجه به نیاز منطقه افتتاح شدند.

 

رئیس بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار افزود: پیشتر بخش داخلی ما مشکل داشت و فعالیتش دچار وقفه بود اما امروز با حضور چهار پزشک متخصص در حال خدمات‌رسانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اتاق‌های عمل بیمارستان امروز به صورت کامل تجهیز شده‌اند و بدون هیچ کمبودی در حال فعالیت هستند.

 

پروین با بیان اینکه پست برق بیمارستان حضرت زینب(س) نیز با افزایش دیماند خود مشکلات قبلی را ندارد گفت: درمانگاه نیز سه روز در هفته با حضور متخصصان داخلی، زنان، گوش و حلق و بینی، چشم، قلب و عروق و همچنین کلینیک دیابت فعال است.

 

وی یاد آور شد: از دکتر محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون درمان این دانشگاه به دلیل حمایت‌های بی‌ دریغشان از حوزه سلامت اروندکنار قدردانی می‌کنم.

 

کد خبر 1192480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha