طرح حقوق بشر از سوی آمریکا برای فریب و فشار به مردم و مسئولان کشورهای دیگر است

حجت الاسلام کرامتی‌فر گفت: طرح مسئله حقوق بشر از سوی آمریکا تنها برای فریب و فشار به مردم و مسئولان دیگر کشورهاست. حقوق بشر دروغین آمریکایی‌ها یک حربه است؛ هر جا با دولتی مخالف باشند حقوق بشر را علم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمدمهدی کرامتی‌فر» در نشست علما و اندیشمندان گلستانی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ یا همان آمریکاست. 

 

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: آمریکا در حالی به دروغ مدعی حقوق بشر است که به هیچ اصلی در این زمینه پایبند نیست و خود بزرگترین نقض کننده حقوق بشریت است. اتفاقا آنها مدافع حقوق سرمایه داران و کمپانی‌های بزرگ هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح مسئله حقوق بشر از سوی آمریکا تنها برای فریب و فشار به مردم و مسئولان دیگر کشورهاست. حقوق بشر دروغین آمریکایی‌ها یک حربه است؛ هر جا با دولتی مخالف باشند حقوق بشر را علم می کنند.

 

حجت الاسلام کرامتی‌فر افزود: هرکسی یا کشوری در دنیا شاید بتواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد اما آمریکا نمی‌تواند؛ اینهمه فضاحت در کارنامه سیاه این کشور پاک شدنی نیست.

 

وی با اشاره به گوشه‌ای از جنایت های آمریکا علیه ملت ایران گفت: از سرنگونی دولت مصدق در سال ۱۳۳۲ گرفته تا حمایت مستقیم از منافقین برای شهادت بیش از ۱۷ هزار زن و مرد ایرانی، تحریک عراق و تحمیل جنگ ۸ ساله به ملت ایران، ارسال سلاح های شیمیایی و کشتار جمعی به رژیم بعث عراق، ترور منادیان وحدت در جمهوری اسلامی از جمله سردار شوشتری، ترور سپهبد شهید سلیمانی و ... تنها گوشه ای از جنایت های بیشمار آمریکایی‌های تروریست است.

 

حجت الاسلام کرامتی‌فر گفت: آمریکایی ها علاوه بر جنایت هایی که انجام می دهند از رژیم های غاصب و فاسد مانند رژیم کودک کش سعودی حمایت می کنند و این یک لکه ننگ بزرگ برای آنهاست.

 

وی اظهارکرد: سربازان آنها زشت ترین اهانت ها را به مردم کشورهای اشغال شده می کنند بدترین‌ جنایت ها را مرتکب می شوند اما دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

 

کد خبر 1192496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha