رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام احمدی، رویداد«دختران حاج قاسم» با الهام از شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از اثرگذارترین شخصیت های جامعه اسلامی، با حضور ۱۵۰ نفر از دختران نوجوان ۱۶ تا ۲۰ ساله در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست زیرا معتقد بود بانوان، نقش تعیین کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

 

حجت الاسلان سعید احمدی با اشاره به اینکه دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثر گذار و تاریخی خود دور کنند،گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

 

وی یادآور شد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر تر ین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی بگذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در این رویداد 150 نفر از دختران نوجوان 16 الی 20 ساله از استان حضور دارند و برگزاری نشست مجازی و حضوری و تشریح ضرورت اجرای کار فرهنگی تاثیر گذار و اجرای عملیات طرح مسئله تعیین شده در بوم فرهنگی توسط اساتید کشوری از جمله برنامه های این رویداد می باشد .

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، رویداد دختران حاج قاسم 21 تا 23 تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در اردوگاه باکری زنجان برگزار می‌شود .

کد خبر 1192526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha