تعدادی از زوج های جوان کرمانی در قالب طرح " هم سایه" به مشهد مقدس اعزام شدند

در دومین مرحله پس از فروکش کردن کرونا، زوج های جوان ۱۳ شهرستان استان کرمان در قالب طرح " هم سایه" به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از آستان نیوز؛ حلیمه زمانی از اعزام زوج های جوان در قالب طرح " هم سایه" به مشهد مقدس خبر داد.

 

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان افزود: این زوج‌ها به همت کانون برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و استفاده از کلاس‌های آموزشی آداب زیارت و مهارت‌های زندگی به سبک رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

 

 

وی اظهار کرد: این زائران در زائرشهر رضوی به مدت سه روز اسکان خواهند یافت و از خوان و سفره پر برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  متنعم خواهند شد.

 

 

 

زمانی گفت: در مدت سه روز اقامت، زوج های جوان از گنجینه قرآن آستان قدس رضوی و کارگاه شمیم رضوان بازدید خواهند کرد و همچنین مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا(س) برای زوج های جوان برگزار و هدیه متبرک رضوی به آنان اهدا می شود.

 

 


وی تصریح کرد: هر زمان زوج های جوان نیاز به مشاوره داشته باشند توسط مشاورین به آنان مشاوره داده خواهد شد و حمایت مادی و معنوی از آنان انجام می شود.

 

 

 

گفتنی است، این دومین اعزام زوجین کرمانی بعد از دوسال وقفه به خاطر بیماری کرونا به مشهد مقدس است و زوجین از شهرستان های کوهبنان، نرماشیر، کهنوج، زرند، رفسنجان، شهداد، کرمان، ریگان، رودبار، عنبرآباد، راور، رابر و شهربابک هستند.

 

 

از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از ۵۰۰ زوج از استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر 1192527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha