دستگاه های فرهنگی اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی درخصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند و باید با حرکتی جهادی در میدان تبیین حضور یابند و ارزش‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در نشست بصیرتی جهاد تبیین مدیران دستگاه های اجرایی آران و بیدگل با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه شاهد جنگ نرم و نقشه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی به ویژه برای جوانان و نوجوانان هستیم.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: مدیران و نهادهای انقلابی بایستی جهت تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

رضایی ارتباط مؤثر با مردم را یکی از موضوعات مهم در بحث جهاد تبیین دانست و افزود: مسئولان شهرستان روحیه خدمتگزاری و کار جهادی را در جهاد تبیین و به نوعی مسئولیت پاسخگویی شبهات را با رویکرد تبیین مورد توجه قرار دهند.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسئولیت همگان به خصوص جوانان، مسئولان، مدیران و افراد مؤثر بر افکار و فضای عمومی در جهت حرکت و جهاد تبیین، بایسته‌ها و اولویت هایی را فرا روی مسئولین اجرایی قرار داده است.

 

علی اکبر رضایی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در خصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند و باید با حرکتی جهادی در میدان تبیین حضور یابند و ارزش‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.

 

سلسله نشست های بصیرتی با موضوع "جهاد تبیین" ویژه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان آران و بیدگل با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1192530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha