نشست معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر آران و بیدگل برگزار شد

نشست معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با امام جمعه و رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل در نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزرا شد.

 

این نشست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آغاز شد. سپس هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقا و عملیاتی کردن مصوبات جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه کردند.

 

در ادامه، امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل گفت: اعضای ستاد بایستی مسائل و مشکلات شهرستان را احصاء و برای حل کردن آنان برنامه ریزی و در جلسات مطرح و در صورت نیاز کارگروه هایی برای رفع مشکلات تشکیل شود.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی از معاونین ستاد خواست شرح وظایف خود را بطور کامل مطالعه کنند و تمام توان خود را برای اجرایی کردن آن ها بکار بگیرند.

 

وی افزود: هر کدام از معاونین باید از ظرفیت های در اختیار خود استفاده کنند تا بتوانند به راحتی مصوبات را اجرایی کنند؛ به عنوان نمونه رئیس آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و معاونت تشکل های مردمی از ظرفیت هیئات مذهبی، مداحان، روحانیون و موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی بایستی نهایت استفاده را در این حوزه ببرند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آران و بیدگل همچنین از سرهنگ حسین دوست مسئول دبیرخانه ستاد خواست مصوبات را بعد از جلسه در اسرع وقت در اختیار اعضاء قرار دهد و همچنین گزارشات اعضای ستاد را جمع آوری و نتیجه آن را در جلسه بعدی مطرح نماید.

 

 در پایان این نشست، احکام معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به اعضا داده شد.

کد خبر 1192539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha