آغاز فعالیت های اوقات فراغت کانون «نوجوانان بهشتی» آران و بیدگل

مدیر اجرایی کانون فرهنگی نوجوانان بهشتی از آغاز فعالیت های اوقات فراغت تابستانه این کانون خبر داد.

علی اصغر حق پناه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت تابستانه کانون فرهنگی نوجوانان بهشتی حوزه علمیه امیرالمؤمنین آران و بیدگل با حضور حجت الاسلام کاظمی استاد و مشاور کشوری برگزار شد.

 

مدیر اجرایی کانون فرهنگی نوجوانان بهشتی آران و بیدگل افزود: کلاس های اوقات فراغت تابستانه کانون ویژه برادران در رده های سنی ۷ تا ۱۸ سال از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا اواسط شهریور ادامه خواهد داشت.

 

حق پناه با اشاره به اینکه کلاس های این کانون در سه قالب آموزشی، هنری و تفریحی برگزار می شود، گفت: آشنایی با معارف اعتقادی، بیان نکات ناب و لطیف قرآنی، بررسی احکام شرعی با نگاهی نو، آشنایی با سبک زندگی و اخلاق اسلامی در قالب کلاس های آموزشی کانون برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

مدیر اجرایی کانون فرهنگی نوجوانان بهشتی آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: همچنین کلاس های خطاطی و نقاشی، سرود و هم خوانی، مناجات و مدیحه سرایی و سبک های متنوع اذان در قالب کلاس های هنری و برنامه های متنوع ورزشی و اردوهای سیاحتی و زیارتی در قالب برنامه های تفریحی این کانون ارائه شده است.

 

حق پناه افزود: مهارت آموزی، افزایش نشاط اجتماعی در بین نوجوانان، پرورش خلاقیت نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی از اهداف برگزاری کلاس های تابستانه اوقات فراغت در این کانون فرهنگی است.

 

کانون فرهنگی نوجوانان بهشتی تحت اشراف حوزه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام آران و بیدگل در حسینیه الزهرا(س) این مرکز علمی فعالیت می کند.

کد خبر 1192567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha