اجرای طرح «گنجینه مشکات» در شهرستان طبس

قاسم زاده گفت: طرح «گنجینه مشکات» با حضور حدود یکصد گروه در فصل تابستان به منظور حفظ حداقل یک جزء، دو جزء، سه جزء قرآن کریم و یا سوره واقعه طی فصل تابستان در شهرستان طبس اجرا می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: فصل تابستان فرصتی طلایی برای توجه به قرآن کریم و تفسیر و حفظ آن به خصوص برای جوانان و و نوجوانان محسوب می شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به اجرای طرح قرآنی «گنجینه مشکات» در طبس گفت: این طرح با موضوع نهضت حفظ قرآن کریم تا پایان فصل تابستان در شهرستان طبس در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در طرح «گنجینه مشکات» علاقمندان به صورت خانوادگی، گروهی و انفرادی شرکت کرده اند و از مدارس برتر، رابطان قرآنی برتر، مربیان، هسته ها و گروه های برتر بر اساس ارزیابی، شناسایی و به شکل ویژه تجلیل خواهند شد.

 

قاسم زاده در خصوص هدف از اجرای طرح «گنجینه مشکات» در طبس عنوان داشت: این طرح گنجینه می‌تواند در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم عمل نماید و اگر در تمام زوایای زندگی از قرآن کریم استفاده کنیم می توان گفت کشور به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان گفت: تاکنون حدود یکصد گروه در این طرح شرکت نموده اند و قرار است در فصل تابستان حداقل یک جزء، دو جزء، سه جزء و یا سوره واقعه را حفظ در راستای اجرای طرح «گنجینه مشکات» حفظ کنند.

 

 

کد خبر 1192584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha