تدارک یک میلیون وعده غذا به عنوان اطعام غدیر و بیش از یکصد هزار سبد معیشتی توسط کمیته امداد کرمان

عسکری نژاد با اعلام برنامه های تدارک دیده شده توسط کمیته امداد استان کرمان از توزیع یک میلیون وعده غذا به عنوان اطعام غدیر و بیش از یکصد هزار سبد معیشتی و... خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، دوشنبه(۱۳ تیر) در جلسه ستاد غدیر استان ویژه برنامه های کمیته امداد استان برای عید غدیر را اعلام و بیان کرد: تهیه و توزیع یک میلیون وعده غذا به نیت اطعام غدیر و شکرانه سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی توسط ۴۶۰ مرکز نیکوکاری است یکی از این برنامه ها است.

 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ۱۲۴ هزار بسته کمک معیشتی ویژه سادات نیازمند، راه اندازی پنج مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی آموزشی دینی " پرتویی از غدیر" مراسم جشن و تکریم ایتام و محسنین سادات، برگزاری پنجمین مرحله طرح ضیافت علوی ویژه ایتام و نیازمندان مناطق سُنی نشین را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

 

 

 

وی افزود: همچنین در آن ایام ۸۰ دستگاه کولر آبی توسط یکی از خیرین در فهرج توزیع می شود و توزیع ۱۵۰ دستگاه یخچال در رودبار جنوب و ۱۴۴ دستگاه کولر در سایر نقاط و توزیع جهیزیه در مناطق اهل سنت نیز پیش بینی شده است.

 

 

 

عسکری افتتاح ۹۳ مسکن مددجویی، اعزام ۱۲۰ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت امداد به مشهد مقدس، آزادی سادات زندانی، توزیع سبد کالا میان سادات را از دیگر برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

کد خبر 1192593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha