نگاه های مدیریتی در شهرستان عنبرآباد حکمرانی مردم است

یزدان افشاری گفت: نگاه های مدیریتی در شهرستان عنبرآباد نگاه حکمرانی مردمی است و باید از ظرفیت های مردمی در همه حوزه ها بخصوص فرهنگ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۳ تیرماه «یزدان افشاری» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با اشاره به این که باید در حوزه فرهنگ کار زیادی انجام شود، گفت: امیدواریم با حضور مسلمی در سمت مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و فعال شدن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد شاهد اتفاقات فرهنگی خوبی در این شهرستان باشیم.

 
فرماندار شهرستان عنبرآباد با اشاره به این که نگاه سیاست زدگی و آلودگی به سیاست رنجی است که این شهرستان از آن متاثر می باشد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا نگاه سیاست زدگی از این شهرستان برداشته شود به همین منظور از ظرفیت ها و نیروهای انسانی از تمامی طیف های سیاسی استفاده می کنیم.
 
افشاری ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه فرهنگی شهرستان دانست و افزود: نگاه ما به فرهنگ یک نگاه زیر بنایی است که باید تقویت شود. 
 
فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان این مطلب که فرهنگ یک شبه و با یک دستگاه اجرایی ایجاد نمی شود، تصریح کرد: نگاه های مدیریتی در این شهرستان نگاه حکمرانی مردمی است و باید از ظرفیت های مردمی در همه حوزه ها بخصوص فرهنگ استفاده شود.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: در گذشته مردم را اصل قرار ندادیم اما امروز دیدگاه ما استفاده از ظرفیت مردم است و در کنار هم برای فرهنگ این شهرستان تلاش می کنیم.
کد خبر 1192603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha