تشریح برنامه های کمیته مردمی ستاد بزرگداشت غدیر در کرمان/ از جشن های محله محور تا شب شعر علوی

دبیر کمیته مردمی ستاد بزرگداشت غدیر در کرمان بخشی از برنامه های تدارک دیده شده در این کمیته برای عید امامت و ولایت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین کارگر، دوشنبه(۱۳ تیر) در جلسه ستاد غدیر استان مهمترین برنامه های کمیته مردمی را اعلام و بیان کرد: جشن های محله محور را برای ۱۵ محله شهر کرمان پیش بینی کردیم.

 

 

 

دبیر کمیته مردمی ستاد بزرگداشت غدیر برپایی چندین موکب در سطح شهر، اطعام غدیر برای چهارمین سال با توزیع ۱۰ هزار پُرس چلوکباب به همت خیرین، توزیع افطاری غدیر در تعدادی از مساجد، پرده خوانی غدیر، تدارک شب شعر علوی برای نخستین بار را از جمله برنامه های این کمیته عنوان کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف به مدت سه روز در ایام عید غدیر از دیگر برنامه ها است که تاکنون ۴۰ ایستگاه در قالب این کمیته قرار گرفته است.

 

 

 

کارگر بر اولویت دادن به مناطق حاشیه شهر برای برپایی جشن های عید غدیر تاکید و بیان کرد: پاسداشت شهدای غدیر، نذر نان با همکاری ۳۰ نانوا برای توزیع نان رایگان در روز عید غدیر و آش نذر امام زمان جزو برنامه های پیش بینی شده است.

کد خبر 1192607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha