برگزيدگان مسابقه  فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» معرفی شدند

در آیینی از برگزيدگان مسابقه فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» با اهدای لوح و جایزه در جهرم تقدير شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه ۱۳ تیر) در آیین تجلیل از منتخبان مسابقه  فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم»، گفت: این مسابقه در اسفند ماه ۱۴۰۰، با تشویق و ترغیب دانش آموزان و نوجوانان به امر واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، به همت گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم ویژه گروه سنی هفت تا ۱۸ سال برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: پس از داوری و بازبینی های دقیق آثار از بین ۳۷ فیلم ارسالی از مدارس مختلف جهرم، اثر «بهار قاسمی»، «نشاط شکوهیان» و «امیر مرتضایی» به عنوان آثار برگزيده انتخاب شدند.

 

وی بیان کرد:‌شركت دانش آموزان جهرمی در مسابقه «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» اين موضوع را نشان داد كه حفظ سلامتی برای آنها با اهميت بوده و به عنوان دانش آموز نقش پررنگی در آگاه سازی جامعه ايفا می كنند.

 

رحمانیان اظهار کرد: مقوله سلامت از موضوعات با اهميت جامعه است كه در ارتقاء آن، نقش مدارس و دانش آموزان مي تواند بسيار تاثير گذار باشد.

 

وی از همكاری خانواده ها در ساختن فيلم دانش آموزان قدردانی كرد و گفت: بسيار عالی است كه والدين هم پای دانش آموزان در موضوعات مهم جامعه شركت می كنند و خود عامل ترغيب برای كودكان هستند.

 

 

کد خبر 1192611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha