خیران گلستانی آرزوی ٢٠٠ یتیم را برآورده کردند

بابایی گفت: خیران گلستان در جشن آرزوها قلب ٢٠٠ یتیم را شاد کرده و آرزوهای آن ها را برآورده کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، «عیسی بابایی»، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و با همت این عزیزان، اقلام درخواستی تهیه و در مراسمی معنوی و مفرح با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، خیرین و حامیان به ایتام اهداء شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد، افزود: 200 حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان گلستان در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

 

وی با اشاره به ثبت نام تعداد بیش از 8 هزار حامی در ماه مبارک رمضان امسال خاطرنشان کرد:  آرزوی 200 فرزند یتیم در این جشن برآورده شد که ارزش ریالی اقلام تهیه شده بیش از 500 میلیون تومان است.

 

بابایی افزود: مردم خیر و نوعدوست در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان، و یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333317 در این طرح ثبت‌نام و مشارکت کنند.

 

کد خبر 1192642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha