افزایش ظرفیت اشتغال در شادگان نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری است

صالح زاده حمایت از سرمایه‌گذاران رویکرد اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد گفت: افزایش ظرفیت اشتغال در شادگان نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، «جمال صالح زاده» امروز (دوشنبه ۱۳ تیر) در جلسه هماهنگی و معرفی ظرفیت های کارآفرین و ایجاد کارگاه‌های زودبازده با هدف توسعه اشتغال در شهرستان شادگان، ضمن حمایت از کارگاه‌های تولیدی و زودبازده در راستای رونق اشتغال شهرستان اظهار کرد: ادارات متولی نسبت به معرفی ظرفیت های شهرستان درحوزه کارآفرینی اقدام کنند. 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان در ادامه بر معرفی محصولات کشاورزی، تولیدی وخدماتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغالزایی با سرمایه کم وفضای کوچک باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: شناسایی حلقه مفقوده در کسب وکار کارآفرینان، معرفی سرمایه گذاران موفق، برای ایجاد ترغیب و جذب شهروندان و سرمایه گذاران استانی و شهرستانی برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری نشست‌ ها و هم اندیشی بین کارآفرینان و سرمایه گذاران برای تبادل تجربیان در اولویت ادارات مربوطه قرار گیرد.

 

صالح زاده با بیان اینکه جلسات اشتغال باید به صورت مستمر برگزار شود اضافه کرد: معرفی مشاوران اقتصادی درجهت توسعه کارآفرینی واشتغال، ورود هئیت های علمی دانشگاه ها و مرکز آموزشی فنی و حرفه ای در جهت آموزش علمی و تجربی در حوزه توسعه کسب و کار در شهرستان خواهد شد.

 

وی در پایان یاد آور شد: ايجاد كارخانه های بسته بندی محصولات كشاورزی در برند سازی محصولات و افزايش اشتغال در شهرستان شادگان تاثير بسزايی دارد.

 

کد خبر 1192649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha