حکم انتصاب فرماندار ویژه شهرستان کاشان ابلاغ شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور و با ابلاغ استانداری اصفهان محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، وزیر کشور در حکمی محمد شریف زارعی را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.  

 

در متن حکم احمد وحیدی خطاب به محمدشریف زارعی آمده است: به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان و نظر به شایستگی، تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت ۴ سال به سمت فرماندار ویژه شهرستان کاشان منصوب می نمایم.

 

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی، در چارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم به مسئولین سایر سازمان ها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی- جهادی، در اجرای سیاست های دولت مردمی و برنامه های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و سربلند باشید.

 

لازم به ذکر است در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ طی مراسم معارفه ای در فرمانداری با حضور دکترسیدرضا مرتضوی استاندار محترم اصفهان، دکتر محمدشریف زارعی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شده بود.

کد خبر 1192650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha