اعتبارات نیروی انتظامی شیروان کم است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات نیروی انتظامی شیروان کم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛  «علی جدی» دوشنبه (13 تیرماه) در جلسه کمیته برنامه ریزی با اشاره به اعتبارات کم نیروی انتظامی شهرستان اضافه کرد: در این ارگان اعتبارات کم است، با توجه به درآمدهای پایین شهرستان و ناهنجاری های بالای اجتماعی باید اعتبار این دستگاه، ویژه در نظر گرفته شود، برای پاسگاه ها ردیف تعریف شود با توجه به شرایط امروز امنیت مهم است که ساختمان و اماکن نظامی شیروان ضعیف است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بحث ردیف های بودجه ای در مرکز استان اعتباراتی مصوب می شود که در سهم شهرستان ها اجحاف می شود.

 

جدی خاطرنشان کرد: در اعتبارات سهم شهرستان ها نباید کم دیده شود و اجحاف شود، برنامه و بودجه از ابتدا باید برش شهرستان ها را بزند و تخصیص ها صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: همچنین برای مدیران شهرستان باید دوره های آموزشی بحث بودجه گذاشته شود تا به خوبی دنبال کنند و دنبال تخصیص ردیف بودجه باشند و سهم تخصیص توازن اعتبارات برای شهرستان های محروم بیشتر باشد.

 

فرماندار شیروان هم گفت: بودجه جاری در اختیار ما نیست  و در اختیار مدیران کل است، برخی طرح ها بودجه خاصی دارند و مدیران باید ارتباطات قوی تر با مدیران کل داشته باشند.

 

«دولت اسماعیل زاده» ضمن انتقاد به برخی از مدیران که نتوانستند اعتبارات را جذب کنند، اظهارکرد: باید این موارد برطرف شود و مدیر با جذب اعتبار و عدم برگشت آن شاخص حوزه کاری و عمرانی را بالا ببرد.

 

فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: مدیران جهت جذب اعتبارات و مشکلات حوزه اجرایی خود با مدیران کل روابط خوبی داشته باشند و مدیران کل اختیارات بودجه را به مدیر مربوطه بدهند و بسته عمل نکنند.

 

 

کد خبر 1192665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha