سالن سه هزار نفره شیروان با اعتبارات سفر هیئت دولت، جانی دوباره می گیرد

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: سالن ورزشی سه هزار نفره شیروان که ساخت آن چندین سال است متوقف شده بود با اعتبارات سفر هیئت دولت، جانی دوباره می گیرد.

«مهدی شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت، 400 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجدد و تکمیل سالن ورزشی سه هزار نفره این شهرستان مصوب شد زیرا که یکی از مطالبات جدی مردم شیروان تکمیل و تسریع در ساخت سالن ورزشی سه هزار نفره بود که غبار فراموشی چندین سال آن را فراگرفته است.

 

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان با اشاره به ضرورت و اهمیت احداث این طرح برای دومین شهرستان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ساخت این سالن ورزشی بر اساس مصوبه هیات دولت دهم از سال ۸۹ در زمینی به گستره چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد که تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و چندین سال است به دلیل نبود اعتبارات، ساخت آن متوقف شده است.

 

 

شعبانی با بیان اینکه ساخت چنین فضایی نیاز مبرم دومین شهرستان استان است، اضافه کرد: چرا که با توجه به آسیب های اجتماعی و نقش و اهمیت ورزش در این موضوع، مسئولان باید ساخت سالن های ورزشی را در اولویت کاری خود قرار دهند که به زودی مطالعات و مناقصه آن انجام خواهد شد.

 

 

وی تصریح کرد: نبود سالن ورزشی مناسب و استاندارد در شأن دومین شهر استان، که ورزشکاران آن از قدیم موفق به کسب مقام های برتر استانی و کشوری شده و در ورزش استان حرف اول را می زنند زیبنده نیست.

 

 

وی عنوان کرد: استاندارد سرانه فضای ورزشی برای هر نفر یک متر مربع است که این سرانه در شیروان نیم متر برای هر نفر است و در صورت ساخت سالن های ورزشی نیمه تمام از جمله این طرح، سرانه به میزان استاندارد خواهد رسید. 

 

 

کد خبر 1192671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha