فعالان کانون های مساجد در مسیر تمدن نوین اسلامی حرکت کنند

محمدی گفت: فعالان کانون های مساجد در مسیر تمدن نوین اسلامی حرکت کنند زیرا جامعه نیازمند توجه به تربیت نسل امروز مبتنی بر مسجد طراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «شهرام محمدی» امروز (13 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان نیر گفت: همگرایی دستگاه های اجرایی با فعالان کانون های مساجد در راستای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

 

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در مسیر تمدن نوین اسلامی حرکت کنند زیرا جامعه نیازمند توجه به تربیت نسل امروز مبتنی بر مسجد طراز انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: حضور روحانیون موفق در برنامه های فرهنگی از دیگر ضروریت ها است که می تواند به توانمندسازی فعالیت های فرهنگی در این شهرستان منجر شود.

 

محمدی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان نیز در تقویت کانون ها در روستا همت بیشتری داشته باشد تا شاهد توانمندسازی فعالیت های فرهنگی در روستاهای شهرستان نیر باشیم.

 

فرماندار شهرستان نیر اعلام داشت: عجین شدن اوقات فراغت فرزندان با محوریت مساجد یک حرکت مبارک است که فعالان کانون های مساجد زحمات زیادی را در این راه متحمل می شوند و قدردان این فعالیت هستیم.

 

محمدی اضافه کرد: ماه محرم در پیش است و باید از ظرفیت های این ماه در برنامه های اوقات فراغت استفاده شود تا زمینه الگوسازی فعالیت های دینی بیش از پیش به نسل امروز انتقال داده شود.

کد خبر 1192714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha