اخطار ستاد امر به معروف و نهی از منکر به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی؛ که ترک فعل نموده اند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه ای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل نموده اند، تذکر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه ای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی  که ترک فعل نموده و در برداشتن  اولین قدم در تشکیل  شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی نموده اند، تذکر داده و مهلتی جهت تحقق این مهم اعلام  نمود.


 تشکیل شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در هر دستگاهی گامی به منظور تحقق اصل هشتم قانون اساسی  جهت کاربردی نمودن امربه معروف و نهی از منکر خصوصا در حوزه مردم به مسئولین می باشد.


در میان همه دستگاه های دولتی و نهادهای حاکمیتی فقط روسای  ۱۱ دستگاه  علیرغم ابلاعیه های لازم در این خصوص  اهمال نموده  و راه ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر  بین مسئولین و مردم را برقرار نکرده اند.


در راس این دستگاه ها  وزارت گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا وسیما و دانشگاه ازاد اسلامی می باشد. در حالی که این دستگاه ها بیشتر از بقیه به تقویت و نهادینه شدن امربه معروف و نهی از منکر نیاز دارند.


متاسفانه بی توجهی و اهمال روسای این دستگاه ها به فریضه امربه معروف و نهی از منکر باعث خسران فرهنگی در جامعه می شود.

کد خبر 1192718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha