فعالان کانون های مساجد در مسیر هدایت مردم و فعالیت‌های فرهنگی خستگی ناپذیر هستند

آمون گفت: فعالان کانون های مساجد در مسیر هدایت مردم و فعالیت های فرهنگی خستگی ناپذیر هستند و این مسیر را با اتکا به انگیزه های الهی می پیمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (13 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان نیر گفت: فعالان کانون های مساجد در مسیر هدایت مردم و فعالیت های فرهنگی خستگی ناپذیر هستند و  این مسیر را با اتکا به انگیزه های الهی می پیمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تعامل و ارتباط خوبی بین مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان نیر با فعالان کانون های مساجد وجود دارد و قدردان این همکاری هستیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود و عموم مردم می توانند برای بازتاب های برنامه های فرهنگی محله خود به اطلاعات این سامانه مراجعه کنند.

 

آمون تاکید کرد: استعدادیابی و استفاده از نخبگان فرهنگی در برنامه ریزی های فرهنگی دیگر کارهای است که باید مدیر مسئولان کانون ها دقت بیشتر داشته باشند تا شاهد افزایش جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های فرهنگی باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ثبت رواق کانون ها در سامانه بچه های مسجد در تابستانه فهما از دیگر کارهای است که باید مدیر مسئولان نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

 

آمون خاطر نشان کرد: روند نمای برنامه ریزی و فعالیت های اوقات فراغت برای اولین بار در طی سال جاری تدوین شده است تا فعالان کانون های مساجد بتوانند برنامه ریزی دقیق تری در زمینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان محله خود داشته باشند.

 

کد خبر 1192722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha