امسال راهپیمایی اربعین حسینی (ع) پر شور ار از سال های قبل برگزار خواهد شد

مرتضوی،گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال راهپیمایی اربعین حسینی (ع) پر شور ار از سال های قبل برگزار شود.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن اربعین حسینی،گفت: بهترین فرصت برای خدمت به زائران و همچنین معرفی شهرستان است و باید تلاش شود از این فرصت نهایت استفاده شود. 

 

فرماندار سنقروکلیایی ،افزود: با توجه به اینکه در جلسات ستاد اربعین شهرستان برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و این جلسات نیز به منظور هماهنگی هر چه بیشتر تداوم خواهد داشت و دستگاه های خدمات رسان بایستی در جهت تامین امنیت و همچنین ارائه خدمات به زائران با تمام ظرفیت پای کار باشند. 

 

وی خاطر نشان کرد: دو سال ممنوعیت سفر زوار اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال شاهد اشتیاق بیشتری برای سفر به عتبات عالیات و اربعین حسینی باشیم و باید تمامی بخش آمادگی لازم را در خود ایجاد کند.

 

مرتضوی تصریح کرد: شیوه نامه و دستورالعمل‌های جدید اجرایی برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در اختیار حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و ما بر اساس شیوه نامه ابلاغی نسبت به بهسازی محورهای مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طول مسیر زوار اربعین اقدام خواهیم کرد.

 

فرماندار سنقر و کلیایی، تصریح کرد: زائرانی که قصد سفر به صورت گروهی برای پیاده روی اربعین ۱۴۰۱ را دارند باید در مرحله پیش ثبت نام حتما به طور گروهی و با معرفی یک نفر به عنوان سرگروه در سامانه سماح ثبت نام کنند.

 

کد خبر 1192725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha