نیاز امروز جوانان استفاده از ظرفیت های فناورانه همراه با معنویت است

حجت الاسلام نعمتی گفت: نیاز امروز جوانان استفاده از ظرفیت های فناورانه همراه با معنویت است تا شاهد گسترش اخلاق و جلوه های ایمان در بین آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «آیت نعمتی» امروز (13 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان نیر گفت: عناصر فعال فرهنگی در سطح محلات و روستای باید نقش تاثیرگذاری در فعالیت های اوقات فراغت داشته باشند تا شاهد رشد این برنامه ها در شهرستان باشیم.

 

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: اختصاص یک مسئول در سطح شهرستان نیر برای پیگیری امور کانون ها نیز توسط ستاد هماهنگی استان درخواست داریم.

 

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در فعالیت های فرهنگی برای ارتقای ظرفیت های کانون های مساجد یک ضرورت است که این امر باید با همکاری دستگاه های فرهنگی شهرستان محقق شود.

 

حجت الاسلام نعمتی خاطر نشان کرد: اوقات فراغت فرصت مغتنمی است که باید دستگاه های فرهنگی به ویژه کانون های مساجد برنامه ریزی مناسبی در سطح محلات و روستا داشته باشند تا شاهد حضور بیش از پیش نوجوانان و جوانان در مساجد باشیم.

 

امام جمعه شهرستان نیر اعلام داشت: نیاز امروز جوانان استفاده از ظرفیت های فناورانه همراه با معنویت است تا شاهد گسترش اخلاق و جلوه های ایمان در بین آنها باشیم.

 

حجت الاسلام نعمتی افزود: زیرساخت ها این حرکت نیز بر عهده فعالان کانون های مساجد است تا با استفاده از ظرفیت های فناوری های نوین بتوانند به تربیت نسل امروز اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1192729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha