نسلی در کانون های فرهنگی و هنری پرورش یابند که برای مسائل دینی کشور انگیزه داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نسلی در کانون های فرهنگی و هنری پرورش یابند که برای مسائل دینی و اعتقادی کشور انگیزه و برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مسگرانی در جلسه رابطین فهمای سیستان و بلوچستان بیان داشت: نگاه به کانون های فرهنگی و هنری صرفا اداری نیست بلکه جبهه مردمی هستند که می توان از ظرفیت آنها به خوبی در مساجد استفاده  کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب که کانون های فرهنگی و هنری به سمت و سوی جذب جوانان و نوجوانان بروند، یادآورشد: باید نسلی که در کانون های فرهنگی و هنری پرورش می یابند یک نسل معتقد باشند  که برای مسائل دینی، اعتقادی کشور انگیزه و برنامه داشته باشند که در این زمینه باید خوراک لازم را به آنها بدهیم.

 

مسگرانی به جنگ فرهنگ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان و نفوذی ها به شدت به دنبال ضربه زدن به ارکان دینی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی هستند.

 

وی با بیان اینکه در مقابل جنگ فرهنگی به ابزار فرهنگی مسلط شویم، افزود:  دوره های تربیت مربی برای مسئولان کانون های فرهنگی و هنری برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با  تاکید بر اینکه جلسات تخصصی و کاربردی با رئیس جدید ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور داشته باشیم، ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت های استان به ماننند بنیاد برکت و علوی غافل هستند.

کد خبر 1192799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha