کمک به فقرا باعث افزایش رونق اقتصادی می‌شود

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: ترویج و تشویق مردم به فرهنگ کمک به فقرا در راستای تعظیم شعائر الهی است و از هجمه تبلیغات منفی دشمنان دین جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در دیدار با اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان دزفول ضمن تشکر و قدردانی از خادمین اباعبدالله الحسین (ع)؛ توفیق در این دستگاه را از نعمت‌های الهی برشمرد و اظهار کرد: خدمت برای ائمه اطهار (ع) باعث مباهات مردم متدین شهرستان دزفول است که با اخلاص این کار بزرگ را انجام می‌دهند.

 

امام جمعه دزفول افزود: یکی از کارهای مهم فرهنگی که باعث ترغیب و تشویق بیشتر مردم به خدمت در این دستگاه عظیم معنوی می شود آشنایی آنها از طریق تهیه و توزیع نشریه و برگچه در خصوص فعالیت‌های این نهاد است.

 

وی به عدم ارسال هرگونه وجوهات به کشور عراق اشاره کرد و ادامه داد: تمام وجوهات مردمی در ایران جمع آوری و بر اساس نیاز ضروری زیرساخت‌های ستاد عتبات و عالیات مصرف می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هیچگونه کمکی از محل بیت المال صورت نمی‌گیرد بلکه کمک‌ها فقط مردمی است خاطر نشان کرد: یکی از برکات این وجوهات افزایش رونق اقتصادی و انجام کارهای فرهنگی است.

 

وی فعالیت‌های خواهران و قدرشناسی از آنها را ضروری دانست و تاکید کرد: به‌کارگیری خانواده معظم شهدا در این زمینه می تواند تاثیر مضاعفی در روحیه مردم داشته باشد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) نسبت به کمک به فقرا و مستمندان اهتمام ویژه دارند اضافه کرد: ترویج و تشویق مردم به فرهنگ کمک به فقرا در راستای تعظیم شعائر الهی است و ازهمه تبلیغات منفی دشمنان دین جلوگیری می‌کند.

 

وی به ثواب دنیوی و آخروی در دستگاه ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و یاد آور شد: دیدار با مسئولین شهرستان و ارائه گزارش به آنها، در پیشرفت کار شما مؤثر خواهد بود.

 

کد خبر 1192803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha