لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه در آموزش کاهش مصرف برق

خانچی با تاکید بر فعال‌ترشدن بازرسی از دستگاه‌ها و استفاده از فضای مجازی و رسانه برای آموزش کاهش مصرف برق گفت: ممیزی انرژی موضوع بسیار مهمی است که مجموعه صنعت برق باید به صورت ویژه دنبال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد خانچی» امروز (دوشنبه ١٣ تیر) در جلسه بررسی وضعیت تولید، توزیع و مصارف برق و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه برق استان در ایام پیک مصرف سال جاری اظهار کرد: سال جاری در بحث مدیریت مصرف آب و برق شاهد یک هماهنگی بسیار خوب بین دستگاه‌ها در سطح استانی و ملی هستیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه سیاست و راهبردی که در سطح استان انجام می‌شود، در سطح ملی نیز در حال انجام است افزود: ممیزی انرژی موضوع بسیار مهمی است که مجموعه صنعت برق باید به صورت ویژه دنبال کند و بازرسی از دستگاه‌ها را فعال‌تر کند.

 

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات پروژه‌ها در حوزه برق بخش خصوصی و دولتی مرتفع شده تا هرچه سریع‌تر وارد مدار شوند اضافه کرد: شرایط ما در استان با سایر نقاط کشور متفاوت است و با مشکلاتی همچون گردوخاک، مدیریت مصرف کم آبی و برقی مواجه هستیم.

 

وی با بیان اینکه در کنکور سال جاری متقاضیان هیچگونه مشکلی از بابت برق نداشتند، بر انجام اقدامات بلندمدت در بحث معابر شهری تاکید کرد و ادامه داد: اصلاح روشنایی پارک‌ها و معابر شهری و کم‌ مصرف کردن آنها از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

 

خانچی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مصارف، بخش خانگی است و لذا باید از ظرفیت رسانه‌ها و افراد فعال در فضای مجازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی جهت کاهش مصرف برق استفاده شود.

 

کد خبر 1192817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha